[O2FL] Głośna praca tylnej wycieraczki w kombi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Olek1975
    Drive
    • 2016
    • 84

    [O2FL] Głośna praca tylnej wycieraczki w kombi

    Ja tez mam w planach się nie pojawić :szeroki_usmiech
  • Gawronik
    Classic
    • 2013
    • 32

    #2
    [O2FL] Głośna praca tylnej wycieraczki w kombi

    Witam,

    Problem jak w temacie. Gdy tylna szyba jest mokra od deszczu, to pierwsze przetarcie jest ciche - najwyraźniej jest wystarczający 'poślizg'. Potem - gdy na szybie jest tylko 'mgiełka' lub pojedyncze krople wody - każdy 'start' ramienia wycieraczki wiąże się z takim stuknięciem - nie wiem jak to inaczej określić. Przy czym nie zauważyłem, żeby ramię poruszało się wolniej, z większym oporem niż na mokro. Też tak macie?

    Pozdrawiam.
    Maciej 'Gawronik' Gawroński
    [center:5414c7789e]Cappucino Octavia IIFL Combi 2010r. 2.0 TDI CFHC - moja ci ona
    Silver Fabia IIFL Hathback 2011r. 1.6 TDI CAYB - żony
    [/center:5414c7789e]

    Komentarz

    • Glukasz
      Drive
      • 2014
      • 59

      #3
      Też tak mam (wycieraczka skacze po szybie)- przymierzam się do zmiany pióra może to coś da
      Jak nie sprzętem, to talentem

      Komentarz

      • m.g
        Drive
        • 2014
        • 85
        • Superb III (3V3)

        #4
        Kilka dni temu zmieniałem pióro, objaw był dokładnie ten sam. Problem ustał, jest cicho i "czysto". Numer pióra: 7E0 955 425.

        Komentarz

        • Gawronik
          Classic
          • 2013
          • 32

          #5
          m.g, myślę, że nie w tym problem. Wycieraczka po szybie nie skacze, a pióro zmieniłem niedawno na nowy oryginał. Przed zmianą było tak samo.
          Zauważyłam natomiast, że ramię wycieraczki ma jakby luz. W sensie jak się weźmie (uchwyci) ramię, to można nim wykonać niewielkie ruchy w górę i w dół szyby - skok ok. 6cm na końcu pióra. Jak się przyjrzeć, to wygląda na to, że sama ośka, do której jest ramię przykręcone, ma jakiś luz i daje się obracać w silniczku... Czy to tak powinno być, też tak macie?
          Kurcze, chyba nie obejdzie się bez demontażu silniczka, rozebrania go i oględzin... Z tego, co widziałem na fotkach, to wizualnie jest inny, niż w OI, ale wydaje się, że rozstaw mocowań ma taki sam. Ciekawe, czy dałoby radę zamiennie zastosować silniczek z OI...
          Maciej 'Gawronik' Gawroński
          [center:5414c7789e]Cappucino Octavia IIFL Combi 2010r. 2.0 TDI CFHC - moja ci ona
          Silver Fabia IIFL Hathback 2011r. 1.6 TDI CAYB - żony
          [/center:5414c7789e]

          Komentarz

          • pawel_breslau
            Ambiente
            • 2014
            • 175

            #6
            Wymiana pióra pomoże (przynajmniej w moim takim samym problemie pomogła w 100 % i jest już cisza
            Wymieniłem samą gumę, resztę pozostawiłem z oryginału.
            Pozdrawiam
            Powoli ale do celu-"gdy się człowiek spieszy to się diabeł cieszy"

            Komentarz

            Pracuję...